Волонтерство з бізнес-підходами. Як проєкт «Зубата лопата» перетворив необхідний на фронті інструмент на «листівку» з тилу

«Після повномасштабного вторгнення чимало людей, які мали справу з бізнесом, пішли в громадський сектор і принесли зі собою нові правила, ідеї. Відтак відбувся ніби процес перехресного запилення. І це корисно, бо зміцнює громадську діяльність, більше професіоналізує її. Наша “Зубата” — один з таких прикладів», — ділиться Альона Крицук, волонтерка, спеціалістка з маркетингу в IT-компанії, засновниця проєкту «Зубата лопата», що допомагає військовослужбовцям малими піхотними лопатами.

З 24 лютого 2022 року Альона пішла допомагати в штаб тероборони, згодом взялася організовувати волонтерські проєкти, адже мала досвід громадської діяльності. Так спершу з’явився благодійний фонд «Сміливі», що відновлює пошкоджені росіянами школи, будинки, розбирає з потерпілими завали.

Паралельно допомагала збирати кошти й закуповувати лопати й кирки для тероборонівців. Ця робота не залишилася без уваги, і вже через якийсь час до дівчини звернулися військовослужбовці з Гвардії наступу. Так зав’язався новий проєкт, що переріс у впізнаваний волонтерський бренд — розмальовані лопати від «Зубатої».

Навіщо розмальовувати лопати, чому військовослужбовцям досі не вистачає елементарної, але важливої речі, як це — волонтерити третій рік системно, не покладаючи рук, і що допомагає зберігати витривалість, читайте далі.



Джерело: lb.ua