В одній з поліклінік Хмельницького хворі стоять по кілька годин у черзі, щоб потрапити до лікаря
Від півтори години до чотирьох очікують в черзі у реєстратуру поліклініки Хмельницької обласної лікарні пацієнти, які мають потребу у госпіталізації та прийомі вузькопрофільними лікарями. У медзакладі кажуть: одна з причин такої ситуації – нестача реєстраторів.
Понад дві години чекає у черзі в реєстратуру Хмельницької обласної поліклініки жителька Нової Ушиці Інна. Зайняла її для свого свата, який потребує госпіталізації, за годину до початку робочого дня. Чоловік, який почувається зле, в цей час очікує на вулиці.
Реально достояти? Лікар приймає до 14:00, зараз вже 10:30, а перед нами ще чоловік тридцять чи сорок у черзі стоїть. Я не впевнена, що сьогодні ми потрапимо до того лікаря, – поскаржилася журналістам Суспільне Хмельницький жінка.
До лікаря, але аж за два тижні, в реєстратурі записався житель села Волосівці Меджибізької громади Іван.
Години півтори простояв у реєстратурі, а виявилося, що лікаря-травматолога, до якого мені треба, немає. Записали мене аж на 25 число. Чи буде тоді вже лікар, чи не буде – невідомо. А я от з травмою руки, 82 роки дідові, – скаржиться Іван.
Цього разу пропустили першим до віконця реєстратури через стан здоров’я жителя Волочиської громади Івана Берника. Він, каже, вже встиг відвідати лікаря.
З сьомої години ранку чергу займають. Дві, три, деколи чотири години доводиться у черзі в реєстратуру стояти. Мені пощастило, бо мене люди пропустили. В реєстратурі дали направлення електронне, виписали картку і вже тепер я можу йти до ревматолога в кабінет на прийом. Лікар обстежить і або покладе в лікарню, або випише якісь ліки чи уколи, – каже чоловік.
Чимала черга до реєстратури поліклініки пов’язана із кількістю охочих отримати консультацію саме у лікарів їхнього медзакладу та нестачею реєстраторів, розповіла завідувачка поліклініки Хмельницької обласної лікарні Павліна Григор’єва:
У нас є вакансії реєстраторів, шукаємо працівників. Уже зверталися у спеціалізовані установи для того, щоб нам підібрали кадри, але, на жаль, це питання поки що не вирішене.
Також завідувачка поліклініки розповіла, що записатися на прийом до лікаря пацієнти можуть не лише “вживу” в реєстратурі, але й за телефоном. Направлення ж на госпіталізацію може згенерувати й сімейний лікар.
Ми розуміємо, що у нас зараз велика кількість пацієнтів. Наразі зробили таким чином, що пацієнти, які мають направлення електронне на госпіталізацію, “обходять” поліклініку і одразу йдуть у приймальне відділення. А в кого є направлення на консультацію до лікаря – ті мусять його відвідати у поліклініці, – пояснила Павліна Григор’єва.
За словами завідувачки поліклініки, до деяких спеціалістів черга – на місяць вперед:
Наші фахівці, попри свій робочий час, працюють довше, ніж це передбачено їхньою посадовою інструкцією, намагаючись прийняти усіх пацієнтів. Але деколи це неможливо, тим паче зараз, влітку, коли почався сезон відпусток.
Джерело: podillyanews.com