З якими питаннями найчастіше зверталися мешканці Хмельниччини до податківців
Зворотній зв’язок: протягом першого півріччя 2024 року податківці Хмельниччини отримали від громадян понад 300 звернень.
Звернення громадян є одним із засобів захисту їх прав та законних інтересів. Всебічний розгляд звернень громадян є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
«Протягом січня — червня 2024 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 312 звернень громадян, із них поштою — 177, засобами електронного зв’язку — 135. Відповідно із Хмельницької області звернулось 260 громадян, з інших областей — 52», — повідомляє ДПС у Хмельницькій області.
Основні питання, що порушують громадяни, це порядок нарахування та сплати податків на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрація та облік платників податків, проведення контрольно-перевірочних заходів та інформування про ухилення від сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, інші питання, що належать до компетенції ДПС.
Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників та запобігання у подальшому допущення порушень.
Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством.
Джерело: denzadnem.com.ua